Pracownik ZUS po raz kolejny pomoże w przesłaniu wniosku Dobry start

W związku z wprowadzonymi zmianami do programu Dobry start zmieniły się zasady składania wniosków o przyznanie tego świadczenia. W związku z tym, 8 września pracownik ZUS po raz kolejny będzie pełnił dyżur w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Psarach, gdzie udzieli pomocy w założeniu konta i przesłaniu wniosku.

Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z pomocy w założeniu konta na Platformie Usług Elektronicznych oraz elektronicznym przesłaniu wniosku zapraszamy 8 września w godz. 10:00-14:00.

Przypominamy, że osoby które zechcą założyć konto, muszą mieć przy sobie:

- dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport),
- adres poczty mailowej,
- telefon, na który przyjdzie hasło do logowania.

Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie Dobry Start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych – zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu Dobry Start. Według nowych zasad, wnioski o świadczenie Dobry Start można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.